Vrácení, výměna a reklamace
Vracení, výměna a reklamace zboží
1. Dejte nám písemně emailem eshop@rybaridtem.cz nebo telefonicky +420 776 750 818 vědět o vámi zjištěné vadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje. Při písemném styku je vždy nutné uvádět číslo objednávky.
2. Použité zboží musí být čisté, zbavené nečistot. Zboží zabalte včetně kompletního příslušenství a přidejte k němu vyplněný formulář.
3. V případě reklamace zašle zákazník zboží na své náklady, stejně jako při vrácení/výměně. Zboží nám zašlete jakoukoli přepravní službou na adresu Ondřej Holub, Žižkova 45, 534 01 Holice. Balík neposílejte na dobírku – nebude převzat
4. Peníze za vrácené zboží odesíláme nejpozději do 14 dnů na vámi zadaný účet. U reklamací vám do 3 dnů od přijetí reklamace zašleme elektronickou poštou formulář o přijetí reklamace. Reklamované výrobky posíláme k posouzení reklamace do servisu jednotlivých dodavatelů, kde rozhodují o způsobu vyřízení reklamace.
5. Po vyřízení reklamace vám zboží zašleme na naše náklady na adresu, kterou jste uvedli při reklamování zboží.
Telefon pro vracení zboží: +420 776 750 818
Formulář reklamace, vrácení, výměna Rybáři Dětem z.s.
Celé znění a další informace naleznete v našich Obchodních podmínkách.